wyszukiwanie zaawansowane
1 » » Zasady wysyłki2

» Zasady wysyłki

Przez internet

Wybierz produkt z naszej oferty. Aby ułatwić sobie wybór możesz skorzystać z filtrów dostępnych w każdej kategorii produktowej. Możesz też dodawać produkty do schowka ( schowek zawiera produkty, które chcesz zapamiętać i wrócić do ich oglądania później). Jeżeli chcesz żeby lista dodanych przez Ciebie produktów została zapamiętana zaloguj się na swoje konto w naszym sklepie lub jeżeli nie posiadasz konta załóż konto, aby potem je porównać i wybrać najbardziej odpowiedni.

 

W produkcie wybierz wersję cenową. Możesz wybrać też dodatek. Na koniec dodaj produkt do koszyka i podaj datę dostawy.
W koszyku możesz wpisać kod rabatowy, sprawdzić ostateczny koszt twojego zamówienia po czym możesz przejść do kasy.

 

 

Kasa:


Krok 1: Podaj adres i dane dostawy. Napisz życzenia dla Odbiorcy.

Krok 2: Podaj swoje dane kontaktowe, możesz wybrać opcję potwierdzenia dostawy Twojej przesyłki SMS-em.

Krok 3: Wybierz rodzaj płatności.

Krok 4: Sprawdź poprawność danych i zaakceptuj regulamin. Po kliknięciu „Przejdź dalej” zostaniesz przekierowany na stronę wybranego operatora w celu dokonania płatności.

Krok 5: Dokonaj płatności.



Przez telefon

Zadzwoń do naszego biura obsługi pod numer: +48 55 242 26 69 lub kom.: 601 308 834, 502 319 121, 503 061 389.
Czynne od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00 – 18:00 oraz w niedzielę w godzinach 10:00 - 16:00.

Podaj konsultantowi dane zamówienia:

  • imię i nazwisko Odbiorcy
  • dokładny adres Odbiorcy
  • treść życzeń
  • termin doręczenia przesyłki
  • numer telefonu kontaktowego Odbiorcy


Opłać zamówienie:

Przelew na rachunek bankowy:

  1. 67 8309 0000 0056 5815 3000 0010 – Bank Spółdzielczy w Sztumie oddział w Ornecie,
  2. 73 1160 2202 0000 0001 6891 8976 – Bank Millennium oddział w Ornecie.


W tytule płatności wpisz imię i nazwisko Odbiorcy.

Uwaga !!!
W przypadku przelewu bankowego na rachunek firmowy zamówienie zostanie przekazane do realizacji po zaksięgowaniu środków pieniężnych na koncie. Nie przekazujemy zamówień do realizacji na podstawie potwierdzenia wykonania przelewu.

WAŻNE !!!
Aby należność wpłynęła na konto naszej kwiaciarni w terminie ekspresowym należy wykonać tzw. PRZELEW NATYCHMIASTOWY.



W kwiaciarni FREZJA

 Można złożyć zamówienie i opłacić osobiście u naszego przedstawiciela lub doradcy. Aby uzyskać informację o kwiaciarni prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem: 55 242 26 69 lub 601 308 834.


Przejdź do strony głównej

Polecamy produkty

Producenci

  • PLANTPOL
  • ZIELONY DOM
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl